Discuție despre Multiplii lui Nicu Ilfoveanu

În Primul Război Mondial, tot desenul era cel care surprindea acțiunea de pe front, fotografia venind încet din urmă cu cadre statice.

Răsfoind albumul Multiplii
Astăzi ne-am oprit la fotografia lui Nicu Ilfoveanu și am vorbit despre albumul “Serii. Multiplii. Realisme.” Discuția a pornit de la fotografiile realizate pe frontul Primul Război Mondial de armata franceză, de la procesele fotografice de la vremea aceea și de la realitățile vieții de soldat. Majoritatea fotografiilor erau statice și prezentau mai puțin scene de război și morți, și mai mult o variantă idealizată a fragmentelor din viața soldaților: poze de grup, igiena de dimineață, hrănirea animalelor de povară, portrete etc.
Ne-am întors apoi la pasiunea lui Ilfo pentru tehnică și am discutat despre experimentele din “Steampunk Autochrome”. Am căutat apoi să vedem detaliile din Multiplii: de ce au apărut atâtea monumente și statui după Primul Război Mondial având în centrul imaginea soldatului simplu și cum “a crescut flora și fauna socială” în jurul lor, cum au evoluat străzile și clădirile din jurul lor și cum oamenii “nu le mai văd”. Am discutat despre umorul unor imagini și melancolia altora.

Am vorbit despre tehnica autochrome și am răsfoit și albumul “Steampunk Autochrome”

Căutând detaliile din fotografiile lui Ilfo
ShareTw.Fb.Pin.
...

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!